Apple Original-service

  • Ta bort “Hvor er” fra din enhet, se veiledning under
  • Ta bort ditt passord
  • Se til att din iPhone er fulladet.
  • Sikkerhetskopier iOS enheten, alternativt kan du kjøpe denne tjenesten.

Slik skrur du av hvor er:
Gå til Innstillinger > [navnet ditt] > Finn [enhet], og slå deretter av Finn [enhet] for å deaktivere Aktiveringslås. Skriv inn Apple-ID-passordet ditt, og trykk på Slå av.

Hvis enheten er så ødelagt at det ikke lar seg gjøre:
1. Gå til www.icloud.com og logg inn med din Apple-ID, trykk så på “Finn iPhone”.
2. Finn enheten du vil ta bort fra kontoen i listen i midten. NB! Valget som heter “Slett iPhone” er ikke riktig valg det vil slette alt innhold på enheten din.

Hvorfor må jeg fjerne enheten fra “Hvor er”?
For å kunne utføre Apple Original-service på din enhet så er dette påkrevet fra Apple.

Andre service enn Apple Original

  1. “Hvor er” behøver ikke å stenges av.
  2. Ta gjerne bort ditt passord for å komme inn i enheten.
  3. Se til at enheten din er fulladet.
  4. Sikkerhetskopier enheten, alternativt kan du kjøpe denne tjenesten.
Forbered din mobil for service

Apple Original-service

  • Ta bort “Hvor er” fra din enhet, se veiledning under
  • Ta bort ditt passord
  • Se til att din iPhone er fulladet.
  • Sikkerhetskopier iOS enheten, alternativt kan du kjøpe denne tjenesten.

Slik skrur du av hvor er:
Gå til Innstillinger > [navnet ditt] > Finn [enhet], og slå deretter av Finn [enhet] for å deaktivere Aktiveringslås. Skriv inn Apple-ID-passordet ditt, og trykk på Slå av.

Hvis enheten er så ødelagt at det ikke lar seg gjøre:
1. Gå til www.icloud.com og logg inn med din Apple-ID, trykk så på “Finn iPhone”.
2. Finn enheten du vil ta bort fra kontoen i listen i midten. NB! Valget som heter “Slett iPhone” er ikke riktig valg det vil slette alt innhold på enheten din.

Hvorfor må jeg fjerne enheten fra “Hvor er”?
For å kunne utføre Apple Original-service på din enhet så er dette påkrevet fra Apple.

Andre service enn Apple Original

  1. “Hvor er” behøver ikke å stenges av.
  2. Ta gjerne bort ditt passord for å komme inn i enheten.
  3. Se til at enheten din er fulladet.
  4. Sikkerhetskopier enheten, alternativt kan du kjøpe denne tjenesten.

SmartFix

  • Overføring fra gammel til ny enhet
  • iOS-gjenoppretting
  • Android-gjenoppretting
  • Brukerinnstillinger
  • AppleID-problemer
  • Operatør problematikk
  • Rekonstruksjon
  • Sletting
  • Utskrift til dokumentasjon
  • Uttak av kun enkelte områder av mobilen
  • Pin koder o.l for Telenor og Telia
  • Med mer, vi gjør det vi kan for å hjelpe deg