Vi på Alt i Tele ønsker å gjøre handlingen enklere og mer effektivt for våre kunder. Ved å benytte deg av Klikk & Hent så er varene klare for henting når vi sender beskjed om dette.

Reserver varene på altitele.no Du vil normalt i løpet av 30 min. motta en SMS fra oss med bekreftelse på at varene dine kan hentes. Varene hentes og betales i butikken.

Når kan jeg hente varene mine?

Så fort varene dine er ferdig plukket og pakket, normalt innen 30 min innenfor butikkens åpningstid, vil du motta en SMS med at din ordre kan hentes.

Kan jeg svare på meldingen jeg mottar?

Ja det kan du, svar gjerne på denne hvis det er noe du lurer på eller hvis du har noen andre ønsker.

Trenger jeg å identifiserer meg i butikken?

Vi trenger kun ordrenummer hvis det som ligger i ordren er tilbehør. Hvis det er en ordre med Telenor SWAP så vil vi trenge godkjent legitimasjon som førerkort, pass eller bankkort med bilde for å ferdigstille ordren i Telenor sine systemer.

Hvor lenge holder dere av varene mine?

Vi reserverer varene 24t fra du mottar en SMS med hentemelding. Dersom du ikke henter varene innen dette eller gir beskjed om annet hentetidspunkt vil reservasjonen kanselleres og varene(e) fristilles.

Kan jeg reservere varene mine lengre enn 24 timer?

Det er ikke noe problem, svar på SMS med ønsket hentetidspunkt så endrer vi det.

Hvordan betaler jeg for varene jeg har reservert?

Varene betales når du kommer til butikken, hvis du finner noe annet du også liker når du besøker oss eller har glemt noe så er det ikke noe problem. Vi veileder og råder deg til hva som som kan være lurt med tanke på produktet du har reservert.

Koster det noe ekstra å reservere varer?

Nei, denne tjenesten er gratis, og du betaler kun for de varene du velger å kjøpe.

Kan jeg avbestille reservasjonen min?

Dersom du ønsker å avbestille, kan du svare på SMS med at du ikke ønsker reservasjonen. Dersom vi ikke får beskjed, eller du ikke henter varene du har reservert, legges de tilbake i ordinært sortiment igjen etter 24 timer.

Kan noen andre hente varene for meg?

Det går helt fint, men av praktiske hensyn ser vi helst at vedkommende som har mottatt SMS meldingen kommer.

Varestatus har endret seg?

Hvis varen du reserverte ikke er tilgjengelig lenger p.g.a forsinkelse eller feil i synkronisering mot butikkdata så vil vi ringe deg opp.